DOŁĄCZ DO 30-DNIOWEGO WYZWANIA: FIT FOCZKI NA KWARANTANNIE!

O CO SIĘ ROZCHODZI?

  • Dołączasz do mojej zamkniętej grupy na FB o nazwie Fit Foczki na Kwarantannie.
  • Startujemy 4.05 w poniedziałek zaraz po majówce
  • 29.04 wrzucam na grupę pierwszy 4 dniowy redukcyjny jadłospis na 4-7.05 razem z listą zakupów
  • Z wyprzedzeniem, czyli 4.05 wrzucam kolejny 4 dniowy jadłospis z listą zakupów na 8-11.05 i tak przez cały miesiąc!

JAK WYGLĄDAĆ BĘDĄ JADŁOSPISY?

  1. Codziennie 4 posiłki: śniadanie, przekąska, obiad, kolacja
  2. Posiłki bez cukru, bez pszenicy, praktycznie bez glutenu (poza chlebem żytnim oraz płatkami owsianymi), niskonabiałowe
  3. Każdy dzień będzie liczył ok 1700-1800kcal (jest to najczęstsza redukcyjna kaloryczność dla kobiet poza tymi, o wysokiej aktywności fizycznej) i będzie zawierał ok 40% energii z węglowodanów dzięki czemu dieta będzie odpowiednie zarówno dla osób zdrowych, jak i tych z insulinoopornością
  4. Jadłospis będzie zawierał mięso, ryby, jaja i ograniczoną ilość nabiału.
  5. Obiady gotujemy na 2 dni, a posiłki możecie też zamieniać między dniami jeżeli któryś nie przypadnie wam do gustu!
  6. Niektóre posiłki będą banalnie proste np. jajecznica z warzywami, kanapki z wędliną, makaron z kurczakiem i warzywami, a niektóre będą „odpicowane” jak Pancakes, super omlety, czy fit wypieki na słodko przy weekendzie
  7. Posiłki między dniami mogą się powtarzać

NA CO MOŻESZ LICZYĆ?

  • Na sporą bazę pysznych i dietetycznych  przepisów, które zostaną z Tobą na zawsze!
  • Na redukcję wagi, o ile będziesz w min 85% przestrzegał jadłospisów! Po 4 tygodniach waga powinna być niższa o 2,5-4kg!
  • Na moje wskazówki na grupie (poza indywidualnymi konsultacjami wykraczającymi poza wyzwanie)
  • Na „kartę motywacyjno-kontrolną” do codziennego wypełnienia!
  • Prawdopodobnie na poprawę samopoczucia oraz stanu zdrowia!
  • No i rzecz jasna na świetną zabawę w kuchni!

JAK DOŁĄCZYĆ DO WYZWANIA?

  1.  Koszt uczestnictwa to 89zł. Wykonaj przelew na nr konta 94160014620008047262039011 , w tytule podaj jedynie swoje imię i nazwisko
  2.  Dowód przelewu podeślij mi na FB @Olga Lewandowska Dietetyk
  3.  Do 28.04 podeślę ci zaproszenie do naszej grupy, która oficjalnie wystartuje 29.04!
  4. Z dietą zaczynami 4.05!!!

UDostępnij post

Share on twitter
Share on facebook
Share on pinterest
Share on email

Dodaj komentarz

zobacz również

23 listopada 2020

GLUTEN I NABIAŁ – DLACZEGO ZACZĘŁAM JE JEŚĆ? CZY RZECZYWIŚCIE SZKODZĄ?

18 lipca 2020

ZABURZENIA CYKLU MENSTRUACYJNEGO, PCOS, FHA, BRAK MIESIĄCZKI, CZEŚĆ 2

11 lipca 2020

CYKL MIESIĘCZNY, ŻEŃSKIE HORMONY, ZABURZENIA MIESIĄCZKOWANIA

Hej! Nazywam się Olga Lewandowska i jestem dietetyczką kliniczną oraz blogerką kulinarną. Od 7 lat w moim prywatnym gabinecie, online oraz w moich mediach społecznościowych uczę ludzi jak przy pomocy gotowania i odżywiania poprawiać swoje zdrowie, samopoczucie oraz sylwetkę. Przez moich podopiecznych jestem nazywana „Czarodziejką”, a to dlatego, że w mojej kuchni i dietach pacjentów dzieje się magia! Moje jadłospisy w żaden sposób nie przypominają „diet odchudzających” w stereotypowym ujęciu, a raczej rozkoszne, elastyczne i nieskomplikowane plany żywieniowe. Dietetyka od zawsze była moją pasją. Z tej pasji zrodziła się kolejna – gotowanie:) Mieć pasję w życiu – coś pięknego:) Żyć tą pasją – coś najpiękniejszego:) Pogodzić kilka pasji w jedną – nieocenione!

.
Sklep