fbpx

PRZYKŁADOWA DIETA

  1. DIETA i suplementacja

Jadłospis, który otrzymasz będzie rozpisany na 7 dni. Każdego dnia będziesz miała 3-6 (w zależności od ustaleń) posiłków. Wszystkie posiłki w ciągu dnia mogą być różne lub się powtarzać – Ty decydujesz. Każdego dnia propozycje posiłków będą inne, jednak możesz je powtarzać i miksować – podczas naszego spotkania wytłumaczę ci w jaki sposób. Nie ma więc problemu, byś obiad zrobiła od razu na 2 dni. Dostaniesz tez ode mnie „ściągę”, jak ewentualnie zamienić pojedyńczy produkt spożywczy w posiłku na inny. Godziny posiłków także ustalimy mniej-więcej na pierwszej wizycie.

Stara się, by w tygodniu plan był jak najmniej czasochłonny i dopasowany do Twoich preferencji smakowych. stanu zdrowia oraz cyklu dnia. Po wywiadzie żywieniowo-chorobowych zdecydujemy z jakich produktów rezygnujemy (np. produkty mleczne, czy glutenowe, mięso, brukselka itp.). Podpowiesz mi też, co lubisz najbardziej. Jeżeli jesteś fanką gotowania i kulinarnych rewolucji możesz też liczyć na moją fantazję w Twoim planie!

Na początku diety znajdziesz także indywidualnie rozpisaną suplementację ze wskazaniem marki/dawki dopasowaną do stanu zdrowia, wyników badań, objawów, celu współpracy, możliwości finansowych.

 

 

 

 

 

2. SZCZEGÓŁOWY DZIEŃ DIETY

Każdy posiłek jest dokładnie rozpisany na gramatury oraz miary domowe. Warto ważyć produkty, jednak gdy masz już „wagę” w oczach po kilku tygodniach stosowania planu, możesz polegać na miarach domowych. Potrawy możesz doprawiać dowolnie!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. LISTA ZAKUPÓW

Do każdej diety załączam listę zakupów. Zdecydowaną większość produktów kupisz chociażby w Lidlu. Na pierwszej wizycie dostaniesz tez ode mnie materiały edukacyjne do diety, a w nich znajdziesz informację, która marka np. wędlin będzie najlepszym wyborem (bez konserwantów, cukru itp.), gdzie kupisz najtaniej jogurt kokosowy, erytrol oraz sporo innych przydatnych informacji o zakupach spożywczych – to w końcu podstawa zdrowego odżywiania!